• Absolute controle over effectieve reiniging van de keuken… tot ontsmetting.

  • Een gegarandeerd optimale hygiëne van uw installaties door het detecteren en verwijderen van de biofilmbesmettingen

Ondernemer met passie ? Deze job is voor u!

  1. Adviseur op het gebied van techniek en hygiëne in de voedingsmiddelenindustrie en grootkeukens.

U bent een man/vrouw van de praktijk, dynamisch en pragmatisch, en u wilt deel uitmaken van een sterk groeiende onderneming?

Als adviseur techniek en hygiëne bij Realco ondersteunt u de aanpak van de verkoopteams door opvolging op het terrein en een specifieke expertise op bepaalde gebieden te bieden. U onderhoudt voortdurend contacten met klanten, uw engagement bestaat erin de tevredenheid van deze laatsten te garanderen door hen een service op maat te bieden. U beschikt over een diploma hoger onderwijs van het technische of wetenschappelijke type, u onderhoudt uw relaties als geen ander en u staat open voor echte uitdagingen.

Functiebeschrijving:

1. Controle van de werkzaamheid van de gekozen oplossingen

    opleiding van het personeel van de klant
    controle van het materieel ter plaatse, eenvoudige technische interventies
    hygiëneaudit en evaluatie van de gekozen oplossingen

2. Uitwerking van begeleidingsschema’s die klanttevredenheid garanderen

    identificatie van de verwachtingen en de problematiek van de klanten
    implementatie en opvolging van de begeleidingsschema’s

3. Opvolging van klanttesten:

    implementatie van een testkader
    lancering, opvolging en finalisering van de test

Gewenst profiel:

  • graduaat (bachelor) technisch of wetenschappelijk onderwijs
  • verzorgd taalgebruik, zowel schriftelijk als mondeling, beheersing van het Engels is een troef
  • grote flexibiliteit en mobiliteit in het buitenland
  • in het bezit van een rijbewijs van het type B
  • capaciteit om prioriteiten te stellen, proactief, enthousiast
  • goed voorkomen en relationele capaciteiten
  • beheersing van kantoor- en communicatiehulpmiddelen
  • uitstekende organisatiezin
  • teamwerk

Geïnteresseerd? Stuur uw CV met sollicitatiebrief naar b.duculot@realco.be

 

II. Sales Assistant

 Functiebeschrijving:

1. Orderopvolging:

    codering, orderbevestiging, verwerking, administratieve opvolging van de verzending van Belgische en internationale orders van de I&I-markt.
    Beheer van internationale transporten (verzendingsdocumenten, codering, telefonische opvolging…).
    Facturering (back-up).

 2. Beheer van binnenkomende telefonische oproepen

 3. Uitvoering van offertes op vraag van verkopers.

 4. Ondersteuning van het verkoopteam:

    voorbereiding van commerciële dossiers
    uitwerking van hygiëneplannen
    verzending van technische fiches en MSDS’en

5. Beheer van de dossiers “Offerteaanvraag”: de dossiers “Offerteaanvraag” komen ofwel direct van bij de klanten, of via de monitor en worden ons via het kantoor ebp meegedeeld. Het beheer van die offerteaanvragen omvat:

    het verzamelen en beheren van de noodzakelijke administratieve documenten
    samenstellen van het definitieve dossier, met inbegrip van het administratieve deel, het product-gedeelte (FT, MSDS, monsters), het prijs-gedeelte, alles in samenwerking met de verkopers.

6. Administratieve opvolging van de technische tussenkomsten

    beheer van de planning van de technische tussenkomsten
    codering van de uitgevoerde tussenkomsten als opvolging van de BAG door de technici onderweg in de CRM-module
    codering van de bedragen van de technische tussenkomsten in de opvolgingstabel
    beheer van het contract gekoppeld aan de plaatsing van het materiaal

 7. Beheer van de contracten:

    terbeschikkingstelling van doseermateriaal
    commercieel
    behandeling van afvalwater
    uitvoering, verzending, opvolging met handtekening, opvolging vervaldatum

8. Beheer van commerciële btob-documenten: bijwerken van technische fiches, van de MSDS, van de tarieven, de offertesjablonen in het FR, NL en EN. Documenten, klassementen en archivering.

9. Carrefour France tablette LV: dagelijks administratief beheer van het dossier

Gewenst profiel:

1. Competenties en kennis

    drie à vijf jaar ervaring in back office gewenst
    tweetalig NL/FR + goede kennis van het Engels
    beheersing van informaticatools (Excel, word) en communicatiemiddelen (e-mail, internet)
    verzorgd taalgebruik, zowel schriftelijk als mondeling (grammatica, spelling, zinsbouw, professionele woordenschat)
    niveau organisatie-expert

2. Qwaliteit

    zin voor organisatie, discipline
    teamwerk
    capaciteit om prioriteiten te stellen
    flexibiliteit, proactiviteit, enthousiasme

 Geïnteresseerd? Stuur uw CV met sollicitatiebrief naar t.florent@realco.be